HTML

Történet...:)

Ez a blog egy történetről fog szólni amit én találtam ki. Először is be fogom majd mutatni a szereplőket és a sztorit majd írni fogom a történetet egyre hosszabbra. Remélem, hogy majd tetszeni fog nektek! Jó olvasást!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Hogyan tovább??

2008.07.16. 19:58 csigusz93

Nagyon jó volt a hangulat, óriái a tömeg és a hangzavar. Mindenki jól érezte magát még Maxim is, aki kis időre megfeletkezett a bánatáról. Már kicsit több mint a fele letelt a koncertnek mikor az egyik szám után Bejay egy bejelentést tett.

- Egy valaki a közönségből ma kaphat egy V.I.P. kártyát a koncert utánra - mondta Bejay - hiszen ez az utolsó; ez térjen el kicsit a többitől!!! Óriási volt a sikoltás és a tolakodás. Persze mindenki találkozni szeretett volna Bejayel a koncert után. De minden hiába. Bejay már tudta, hogy ki fogja kapni a V.I.P. kártyát. Oda ment a szímpad széléhez, kinyújtotta a kezét és felrántotta Alexot a szímpadra.

- Gratulálok! Te kapod a V.I.P. kártyát!!! - mondta Bejay - és addig is nézd meg a koncert végét a szímpad széléről Maximmal és Mikekal együtt! Alex nagyon örült neki; na meg persze Maxim is... Gyors bemutatkozás a fiúkkal és már vissza is irányították a figyelmüket a koncertre.

____________________________________________________________________________

- Nagyon jó koncert volt!!!! Ez volt az egyik legjobb!!! Imádom a zárókoncerteket! - áradozott Mike.

- Ez tényleg szuper volt! Főleg a végén a tűzijáték!! - mondta Alex.

- Na hát az a jó ha tetszett! - jött oda hozzájuk B-Boy - én amúgy...

- ...B-Boy vagyok - fejezte be a mondatot Alex.

- Igen - nevetett B-Boy - és én vagyok Mike apukája.

- Maxiiiim!!! Miiiiike!!! - halatszódott Bejay hangja.

- Igen apa?

- Ti kértetek kutyát, jóvan én vettem is egyet... de úgy volt megbeszélve, hogy ti viszitek el sétáltatni! Szegény kutya itt nyivákol már vagy egy fél órája biztos!

- Jajjj de én megigértem Olinak, hogy segítek neki feltelepíteni a Windowst az új gépére! - mondta Mike.

- Nem baj! - mondta Maxim, majd Alexhoz fordult - Nem lenne kedved elvinni velem sétáltatni Bonyt?

- De mennyünk! Akkor Mike tud segíteni a haverjának! - válaszolta Alex

- Nekem úgy is jó csak valaki vigye el azt a szerencsétlen kutyát! - mondta Bejay nevetve.

- Kössz Alex! Örök hála! - mondta erre Mike és már el is sietett a barátjához. Maxim és Alex az Északi-tenger partjára vitték el sétálni Bonyt. Közben beszélgettek mindenféléről. Zenéről, filmekről, állatokról, országokról és jobban megismerték egymást. Kiderült, hogy az ízlésük nagyon hasonló. A tengerpart gyönyörű volt. A tenger lágyan hullámzott, a gyönyörű vizet megvilágította a hold fénye és csak ők ketten voltak a parton, na meg persze Bony. Bony elment úszni egy kicsit ezért Maxim és Alex megálltak és a vizet nézték. Ekkor mind a ketten oldalra fordultak és találkozott a tekintetük. Csak nézték egymás szemét és így álltak a gyönyörű tengerparton. És ekkor megtörtént... Maxim és Alex megcsókolták egymást...

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csigusztortenete.blog.hu/api/trackback/id/tr75571498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása